پارچه ای که به عنوان روکش مبل مدرن استفاده می شود

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



ویژگی های اصلی یک مبل مدرن
مبلمان مدرن و به روز بسته به نوع طراحی دارای یکسری ویژگی های کلی هستند که دانستن این ویژگی ها می تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند. به طور کلی ویژگی های یک مبل مدرن عبارتند از:

پارچه ای که به عنوان روکش مبل مدرن استفاده می شود
توجه به پارچه مناسب برای مبل شاید مهمترین نکته ای باشد که در خرید مبل جدید باید به آن توجه کنید. به طور کلی پارچه های مورد استفاده در مبلمان مدرن معمولا از مواد مختلفی از جمله میکروفایبر، چرم، جیر و نخی بوده و معمولاً ظاهری یکنواخت و یکدست دارند. البته لازم به ذکر است که انواع مبل راحتی و مدرن با پارچه های گلدار یا طرح دار نیز در بازار موجود است. لازم به ذکر است که مبل های بزرگتر به طور کلی تک رنگ انتخاب می شوند و مبل های تک طرح دار در نظر گرفته می شوند. پارچه مبل سفالی یا طرح دار به دلیل شلوغ بودن، لکه ها و کثیفی های کمتری روی مبل نشان می دهد، بنابراین پارچه مبل طرح دار و شلوغ می تواند انتخاب خوبی برای خانواده های پرجمعیت باشد; اما باید در نظر داشته باشید که نوع تک رنگ بیشتر با حس طراحی مدرن مطابقت دارد.

فرم و رنگ مبلمان مدرن و مینیمال
نوع و تراکم رنگ در مبلمان مدرن بسیار کمتر است و ترجیحا از رنگ خالص استفاده می شود. به طور کلی در طراحی مبلمان مدرن از رنگ های خنثی و سرد بسیار بیشتر از سایر سبک های مبلمان استفاده می شود زیرا هدف از طراحی مدرن و مینیمال ایجاد حس آرامش فراتر از شلوغی است.

همچنین در ظاهر و طراحی آن در ساخت مبلمان مدرن از خطوطی که دارای انحنا و قوس هستند بسیار کمتر استفاده می شود و در عوض خطوط مستقیم با زوایای تیز و دقیق از ویژگی های بارز مبلمان مدرن است.

چوب مورد استفاده در مبلمان مدرن
با توجه به اینکه این نوع مبلمان دارای منبت و حکاکی متفاوتی نیستند، بنابراین انتخاب و استفاده از چوب هایی مانند ملامینه و روسی مشکلی ندارد. در واقع استفاده از چوب های مختلف در این نوع مبلمان بدون مشکل استفاده می شود; اما شاید جالب باشد بدانید که چوب آبنوس یک متریال محبوب در طراحی مبلمان مینیمالیست است. زیرا درخت آبنوس چوبی معطر دارد و بسیار بادوام است و سختی و استحکام بسیار خوبی دارد. رنگ چوب آبنوس نیز از زرد تا سفید تا قهوه ای و سیاه متغیر است و تنوع رنگ خوبی دارد. بنابراین در بازار مبل ایران از آن برای ساخت کالاهای لوکس و مبلمان مدرن استفاده می شود.

مبلمان مدرن

مبلمان مدرن یا کلاسیک؟ مشکل این است!
مقاله تا اینجا آشنایی نسبی و قابل قبولی با انواع مبلمان کلاسیک و مدرن پیدا کرده است. شاید با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه شما این موضوع برای شما حل شود و بدانید که چه نوع مبلمانی را انتخاب می کنید. اما در این قسمت اطلاعاتی در این زمینه ارائه می کنیم تا بتوانید با دید کامل تری اقدام به خرید کنید.

در این مقاله توصیه می کنیم هنگام خرید مبلمان به فضایی که در اختیار دارید توجه ویژه ای داشته باشید چرا که این یکی از اولین و مهم ترین عناصر در خرید یک مبلمان مناسب است. در واقع، اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است، می توانید یک ست مبل هفت نفره کلاسیک بخرید و اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، یک ست ساده و در عین حال تک رنگ می تواند فضای آرامش بخشی را به خانواده شما بدهد. همچنین به خاطر داشته باشید که خرید مبلمان سلطنتی و کلاسیک معمولا برای اتاق های پذیرایی یا دفاتر رسمی استفاده می شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که ست یک مبل راحتی و یک مبل کلاسیک با فضای اطراف نیز ایده ناب تری را در محیط خانه شما ایجاد می کند. انتخاب تم رنگی در صورت سازگاری با محیط قطعا برش در کنار زیبایی بصری حال و هوای بهتری را در فضا به تصویر می کشد. همچنین باید اذعان کنیم که مبل های کلاسیک از چوب بهتر و منبت کاری های زیبا در کالسکه برای زیبایی بیشتر استفاده می کنند، در حالی که مبل ها از فوم و اسفنج بهتر برای راحتی بیشتر استفاده می کنند. اما باز هم شایان ذکر است که انتخاب هر نوع مبلمان یک امر سلیقه ای شخصی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت: 19:26 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: